torsdag 18 juni 2009

Midsommar

Skall straxt göra mig klar
Skall fira en liten alternativ midsommar med Linda och Lisse
det blir trevligt, lite åt japan hållet med Sushi och treiaky (säkert felstavat)

Tror jag sover med min skjorta under huvudkudden den har sju sortes blommor på sig, så jag drömmer om min tilltänkta för vad är livet utan kärlek

Himlen är så grå så grå, färgerna får en fin dovklang, det gröna blir inte lika grönt och det röda signalerar inte lika mycket känslor Eller det kanske det gör men bara på ett annat sätt.

Nej nu vill jag höra musik tror jag går och playar till min ipod i stereon lite
Allt gott

2 kommentarer:

Malin sa...

Ha en bra midsommar Bea. Tänker på dig! Kram!

Beam72 sa...

Tackar Malin

Ha du med en bra midsommar
Vad händer hos dig?

Skall iväg en sväng här till mina kompisar och i morgon bär det av till örebro.


Många kramar Bea